Mistä löydän mökkien hinnat?

• Siirry Mökkihakuriin (Etusivulla [klikkaamalla logoa] tai Majoitukset-sivulla):
Oletuksena päivämäärissä on 3 vrk kuluvasta päivämäärästä (varoaika) ja lähtöpäivä on aina 7 vrk kuluttua ja matkustajamäärässä oletuksena on 2 aikuista.
— valitse haluttu alku- ja loppupäivä sekä matkustajien määrä klikkaa ”suurennuslasia” Hae, järjestelmä listaa kaikkien mökkien/huoneistojen hinnat.
— suodattimilla voit hakea lisäkriteereillä

TAI

Mökkien ja huoneistojen hinnat löytyvät kohteiden kuvaussivuilta
• Jokaisen mökin/huoneiston kuvaussivulla on varaustilannekalenteri
– klikkaa haluttu saapumispäivä kalenteriin ja valitse majoitusvuorokausien määrä kalenterista TAI kirjoita haluttu saapumispäivä ja lähtöpäivä päivämääräkenttiin.

Miksi en voi tehdä varausta samalle päivälle tai muutaman päivän päähän?

Majoitusvarauksia voi tehdä varausjärjestelmän kautta aikaisintaan 3 vrk kuluvasta päivästä, sillä onlinevaraamossa on varoaika, jotta avainpalvelu voidaan taata. Saman päivän varauksia voi tiedustella Pyhä-Luosto Matkailu Oy:n myyntipalvelusta aukioloaikana, puhelin: 0207 30 30 20, sähköposti: luosto@pltravel.fi.

Kesäaikaan voi olla mahdollista vuokrata seuraavan yön vapaita majoitusvaihtoehtoja Ravintola Punaketusta (ei puhelinmyyntiä!). Lisätietoja Aukioloajat-sivulla.

Haluan vaihtaa isompaan tai pienempään mökkiin?

Jos asiakas muuttaa lomakohdetta tai loman ajankohtaa, sitä pidetään aikaisemman tilauksen peruutuksena ja uutena varauksena. Oikeutta varauksen peruutukseen tai varausmaksun palautukseen ei synny, mikäli joku seurueen jäsenistä peruuttaa matkansa.
Asiasta enemmän peruutusehdoissa: Pyhä-Luosto Matkailu Oy:n varaus- ja peruutusehdot

Maksoin jo ennakkolaskun, milloin lähetätte loppulaskun?

Jos varaus on tehty Onlinevaraamon kautta, niin asiakas tulostaa (tai tallentaa) itselleen laskun varausta tehdessä. Onlinevaraamon kautta tehdyissä varauksissa varausjärjestelmä lähettää sähköpostivahvistuksen.
Jos varaus on tehty Pyhä-Luosto Matkailu Oy:n myyntitoimiston kautta puhelimitse tai sähköpostitse, niin virkailija lähettää asiakkaalle laskun heti kun varaus on tehty. Asiakas saa samassa lähetyksessä ennakko- ja loppulaskun.
Poikkeus: Jos majoitusajankohta on lähempänä kuin viisi viikkoa, asiakkaalle lähetetään vain loppulasku.

En löydä aiemmin saamaani laskua, saanko jostain uuden?

Myyntitoimistolta saa maksuttoman laskukopion. Puhelin: 0207 30 30 20, sähköposti: luosto@pltravel.fi

En ole saanut varausvahvistusta?

Saat varausvahvistuksen sähköpostiisi välittömästi varauksen tekemisen jälkeen. Jos et ole saanut varausvahvistusta, tarkista ensin roskapostisi.

Jos sairastun, voinko perua varauksen?

Varauksen voi perua. Peruutusajankohta vaikuttaa siihen, palautetaanko rahoja.

Lue tarkemmin peruutusehdoista: Pyhä-Luosto Matkailu Oy:n varaus- ja peruutusehdot

Millaiset ovat varausehdot?

Pyhä-Luosto Matkailu Oy:n varausehtoihin voi tutustua täältä: Varaus- ja toimitusehdot

Mistä saan avaimet mökkiin ja miten löydän mökille?

Avain luovutetaan Pyhä-Luosto Matkailu Oy:n toimistolta (osoite: Laukotie 1) toimiston aukioloaikoina. Jos haluat avaimen muuna ajankohtana, on siitä ilmoitettava Pyhä-Luosto Matkailu Oy:lle ja sovittava luovutus erikseen vähintään 2 vrk ennen varauksen alkua. Asiakkaat saavat yksityiskohtaisen kartan, jonka avulla mökki löytyy helposti. Avaintenluovuttajalla on oikeus veloittaa hinnastonsa mukainen korvaus avainten toimituksesta tms., joista ei ole sovittu etukäteen.

Infoa majoittumaan tulevalle

Kuinka monta avainta saan käyttööni loman ajaksi?

Asiakkaiden käyttöön annetaan 1 avain / mökki tai huoneisto, riippumatta henkilömäärästä.

Mihin aikaan saan noutaa avaimet ja milloin ne pitää palauttaa?

Majoitusvuorokausi alkaa tulopäivänä klo 16.00 ja päättyy lähtöpäivänä klo 12.00.
Aiheesta lisää Pyhä-Luosto Matkailu Oy:n varaus- ja peruutusehdoissa tai Infoa majoittujalle osiosta

Saavumme aamulla, pääsemmekö mökkiin jo silloin?

Mökin saa käyttöönsä majoitusvarauksen alkamispäivänä klo 16.

Lentoni lähtee vasta illalla, voinko olla huoneistossa siihen asti?

Huoneistosta/mökistä pitää poistua ja avaimet palauttaa varauksen päättymispäivänä klo 12.00.

Jos mökissä on jotain ongelmia tai vikoja mistä saan apua?

Jokaisessa mökissä on mökkikirja, johon on koottu yleisiä neuvoja majoituksesta. Pyhä-Luosto Matkailu Oy auttaa liinavaatteita, siivousta ja teknisiä ongelmia koskevissa asioissa. Kaikki majoituskohteen varustukseen ja kuntoon liittyvät huomautukset ja valitukset on ilmoitettava välittömästi niiden ilmaannuttua Pyhä-Luosto Matkailu Oy:lle. Infoa majoittumaan tulevalle

Oma mökkini on tyhjillään suurimman osan vuodesta, miten homma toimii, jos jätän sen teille vuokraukseen?

Otamme mielellämme mökkisi vuokrausvälitykseemme. Lisää tietoa sivulla Tietoa meistä

Lentokenttäbussin aikataulu?

SkiBussilla pääset Luostolle päivittäin Rovaniemen junilta ja lennoilta.

Talvikaudella edestakainen SkiBus-yhteys on 4 kertaa päivässä, kesäkaudella edestakainen pikavuoro bussiyhteys on kaksi kertaa päivässä. Lisätietoa SkiBussista

Mihin osoitteeseen voin pyytää postini Luostolla oleskeluni aikana?

Pyhä-Luosto Matkailu Oy:n vuokraamilla mökeillä ja huoneistoilla ei ole postilaatikoita. Kaikki posti / lomaposti tulee osoittaa Luoston kaupalle, josta voi itse noutaa lähetykset postin auki ollessa. Posti sijaitsee osoitteessa Hartsutie 1 / Luoston Kauppa. Katso lisätietoja posti.fi sivuilta.